fredag 29 oktober 2010

Can i kick it? Yes I can!

Nyduschad, påklädd och redo för en runda med Fred och co nere på stan.
Middag hos Uffe på Collage, drinks och Hålles födelsdagsfest står på schemat och så ska vi förbi hos lillebror Jonas Ghauri på Cafét också... oj,oj,oj... Hur ska denna kväll sluta?! :-)
Hörs senare kära bloggläsare eller i morgon och vill ni vinna ngt av halsbanden så föreslår jag att ni droppar lite kommentarer om varför ni ska vinna nu, annars så kommer jag aldrig ha ngn tävling mer :-p
Vinnaren kommer jag att utse på söndag...

4 kommentarer:

  1. tjena Jonas, jag undrar var du har köpt din iphone fodral som man hänger runt halsen. Den var klockren. Grym blogg :-)

    SvaraRadera
  2. Köpt det på NK Details på gatuplan.. hälsa från mig så vet Frida och co vad du menar :-)

    SvaraRadera
  3. Strålande! Är på väg dit nu :-)
    Tack!
    Homan

    SvaraRadera
  4. ciao, redan skrivit men wtf droppar en till kommentar. grym blogg //andreas

    SvaraRadera