söndag 24 oktober 2010

The Last Airbender...

Kom precis hem från en mysig biokväll med Camilla...
Hon ville se The last airbender i 3D så jag gav med mig fast jag egentligen ville se The Other Guys eller The Social Network men det får bli senare i veckan i stället =)
Tappade min kamera igår, så jääävla tråkigt, hade en massa bilder där som jag inte lagt in på datorn än :-(
Vi hade hur som heslt skitkul igår... Började med middag på Vapiano faktiskt med Pierre, hans bror och 3 tjejkompisar till dom som var här från Usa. Skitroliga och trevliga :-)
Sen blev det The Livingroom en vända, Rose, V, Hells och avslutade uppe på White Room.
Sofia kom och mötte upp med hennes söta tjejkompis Nicole innan Livingroom, skitkul att gå ut med dig älsklingen! Ring när du kan förresten....
Fan, nu måste jag köpa en ny kamera som var lika liten och smidig som den jag hade, tills dess plockade jag fram en gammal jag hade, men den är så stor och klumpig.
Hmmm, kanske ska köpa en som har lite bättre kvalitet på bilderna den här gången så blir det roligare för er att se min fula nuna här i bloggen :-p
Kanske finns någon som läser den här bloggen och vill sponsra mig med en kamera ?! =)


1 kommentar: