tisdag 7 september 2010

Work...

Vaknade för någon timme sen (Jag vet, skitsent) och har suttit och läst lite morgontidningar samtdruckit en kopp te... känns vuxet eller hur ;-)
Nu ska jag iväg och äta lunch med min advokat och gå igenom lite saker inför på torsdag.
Vid 13.00 ska jag träffa en av mina vänner och gå igenom ett jobbförslag om han hade till mig för resten av detta år samt hela nästa typ, är det intressant så kanske jag rent av hjälper honom, det lät om ett roligt uppdrag.
Efter det så har jag ett annat litet spännande möte som gäller utlandet :-)
Ikväll ska jag iväg och gjuta öronproppar, jag känner att jag får ont i öronen lite då och då när jag har spelat på olika nattklubbar och ljudet inte är 100% utan högt men inte klart.
Sen ska jag och Jessica iväg och kolla på bio, äta en mysig middag och bara hänga :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar