måndag 6 september 2010

Hemma i stockholm igen...

Hej hopp...
Nu är jag hemma i stockholm igen efter en lååång dag.
Kvällen igår på Tiger var seg men det var helt okej med folk.
Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade rätt sent och tog en lunch med Lars innan jag åkte till flygplatsen i Helsingfors.
Väl på flygplatsen så var det en sjuuuuukt lång kö till incheckningsdisken, tror typ att jag stod där i 45 minuter innan det var dags för min tur.
Kommer fram till idioten i incheckningsdisken som tar mitt leg och frågar vilken tid mitt flyg går och jag säger 16.00. Hon tittar på mig och säger att jag inte kommer att komma med det flyget då jag är 8 minuter för sen till henne och att jag måste klöpa en ny biljett...
Visste inte om jag skulle skratta eller gråta utan sagt och gjort blev det till att köpa en ny biljett hem till sthlm.

På flyget så hade dom små tv-monitorer som visade i realtid med hjälp av ngn videokamera som satt under nosen på cockpit när flyget lyfter och landar, ascoolt :-)

Kom hem och gick ner till konsum för att handla en massa god mat och sprang in i Alex Talaee som förövrigt är otroligt lik Vincente Del Bosqué... ;-)

Lika som bär...












Jag trodde att jag skulle hänga med min lilla Jessi ikväll men den lilla skitungen var alldeles för trött för att orka komma hit så det blev till att laga en massa god thaimat med Alex och nu har vi precis kollat färdigt på en sjukt deppig film som vi trodde var en komedi med den sjukt snygga Kate Beckinsale... Djup film och faktiskt ganska så bra.


Nu kom Lole hit också och vi ska kolla på The Ghostwriter innan vi går och lägger oss dvs. om vi inte somnar till filmen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar