tisdag 7 september 2010

Bio och mys...

Idag har jag haft fullt upp typ hela dagen...
Började med ett lunch möte och sedan följde 3 andra möten innan jag smet hem en snabbis och duscha och bytte om för att gå på en bio premiär av The Blind Side med Sandra Bullock som var en grymt bra film...
Har även gjutit öronproppar idag, känner att jag får sjukt ont i öronen ibland när jag spelar och piper lite titt som tätt också. år se om detta kan hjälpa och framför allt om dom går att spela med ?!
Efter bion så smet vi iväg till Vapiano med Jessicas lillasyster Vilde som också var med och åt lite god middag för att sen ta en långpromenad hem :-)






Sen på vägen hem så smet vi förbi på Soapbar där baby J hade ngn preview på en ny ascool dj/video maskin som gör att när man spelar en låt så kan man visa videon samtidgt... (ja,ja that´s old news) MEN när man scratchar, loopar m.m. osv. så gör videon detsamma... Sug på den ni!


Just, det jag har klippt mig idag också hos min enda och bästa frisör George  skatteskrapan på söder:-)

Bestämde mig för att jag vill se ut som min tjej...

Nu ska jag och Jessi bara ta och somna in till ngn film och mysa lite så vi hörs i morgon. Sleeeep tight! =)



1 kommentar:

  1. Älskling! Sluta lägg upp så fula bilder på mig, jag döör!

    SvaraRadera