söndag 5 september 2010

Good morning Helsinki...

Åhhh, fy fan vad bra det var igår! Ett PROPPfullt dansgolv som ger mig applåder när jag stänger av musiken efter mitt 3 timmars gig... =) Då känner man att man gjort en bra spelning och känner sig uppskattad!

Innan spelningen igår var vi hemma hos Emmpo som hade en av dom snyggaste och största lägenheterna jag sett , ever! Hon lagade en pissgod rissotto till middag med en massa gott vin och skönt sällskap.
De 2 ägarna till dessa 62 nattklubbar världen över och de som bokat mig på spelningen igår var med igår och vi pratade om lite roliga gig för mig i framtiden och om att de ev. ska expandera sig över i sthlm också förutom i finland så har dom nattklubbar och restauranger i öststaterna, thailand, frankrike m.m... 62 ställen, jag hade fått huvudvärk av 6 ställen.. men, men. That´s me!

Det är sån avservärd skillnad standardmässigt på nattklubbarna här i vårt grannland jämfört med hemma.
Här håller de internationell klass inredningsmässigt m.m. medan hemma tycker jag faktiskt att det mesta ser ut som skit med några få undantag.
Hur som helst, här kommer lite bilder från igår innan jag smiter iväg ut på lunch.
Lady´s nya kille ;-)



 Making food with a bear on his head :-)




SAKNAR MIN ÄLSKLING HEMMA I SVERIGE.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar