söndag 5 september 2010

Tillbaka efter en heldag på stan m.m.

Nu är jag tbax på hotellet en snabbis. Ska bara ta en dusch, byta om ch hämta skivorna sen ner på The Tiger för att spela ikväll igen.
Är så trött, seg och osugen för att dj'a idag så ni anar inte och så vill jag hem och krama min lilla älskling också.
Idag blev det lunch på Bar 9 och sen tog vi en promenad genom typ hela helsingfors för att dom ville visa mig hur den här stan såg ut....hahahaha.
Sen bestämde vi oss för att äta en tidig middag innan vi gick på bio och såg The Expandebels... Så jäkla dålig film...ojojoj. Somnade till typ 10 ggr till filmen också, så himla seg idag.
Efter filmen drog iväg till Lars gigantiska båt där vi va en 10 pers och drck lite bärs, surrade och kollade film.
Här kommer lite bilder sen måste jag verkligen springa in i duschen. BYE!
Tidig och nyttig middag =)
Ngn konstig björn utsällning mitt i stan ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar