lördag 3 september 2011

Lördags mode !

Vaknade för ett tag sen och har suttit och styrt ihop lite skivor för ikväll...
Jag, Filip Jenven, Sia och Jonas kommer att spela ihop på Solidaritet ikväll och det känns som om det kommer bli en helt sjuk kväll!
Igår kunde jag i alla fall knappt röra mig. Jag hade sån helvetes jäkla ryggvärk efter träningen med Jonas och spinning, core osv... Trots att Fi den lilla gullungen masserade mig med tigerbalsam och Voltaren gel så vaknade jag igår och hade ont. Så drog ner till Sabaii Soong och tog 1 timmes HÅRD thaimassage och drog i mig lite värktabletter. Nu börjar det sakta men säkert ordna upp sig =)

Hängde på kontoret igår på förmiddagen och jobbade av lite grejer för helgen och hade lite möten innan jag och Olle drog och mötte upp Sia & Kepsen på Vapiano på kungsbron...
Fi ringde runt 16-tiden och sa att hon hade mådde lite dåligt och skulle gå tidigare så hon kom förbi och hämtade mig och sen åkte vi till prisextra och storhandlade, LOVE IT!


Fi har fått för sig att hon vill köpa en hamster, hahahaha... jag orkar inte.

Hoppas ni kommer förbi ikväll och supportar...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar