onsdag 31 augusti 2011

Vart tar veckan vägen?!

Nu är det redan onsdag dvs. "lill-lördagen" som det kallades förr, kallas det för samma sak idag ?!
Hur som helst så har veckan so far bestått av träning, jogging och jobb...
Började dagen igår med ett riktigt roligt möte på kontoret vid 10-snåret.
Vi kommer att göra lite roliga saker på Solidaritet inom en snar framtid och ska bli kul att se hur det hela utvecklas. Sen blev det lunch med Olle på Sushi devil som i vanliga fall brukar ha grymma luncher men den laxen jag käka igår  skulle man kunna tro hade varit död  och stekt i förra veckan, nej ryck upp er!
Efter det blev det upp till kontoret för lite jobb innan jag kilade ner tull SATS Tulegatan för ett
rygg/mag/biceps pass. Gick upp och jobbade till runt 18.30 innan min älskade Fi kom och hämtade mig och sen cyklade vi hem. Sötnosen är så utarbetad så hon däckade direkt när vi kom innanför dörren =)

Själv lagade jag en riktigt god grädd/dijon stuvad pytt med lite olika korvar, kyckling, potatis och lök i and on top 3 eggs :-p



Kl 21 började en film som jag tycker tillhör top 3 EVER nämligen HEAT på tv. Sjukt bra och välgjord film av Michael Mann!



Idag blev det bröst och mage med George i morse följt av en joggingtur runt djurgården och jag hade turen att ha en maratonlöperska framför mig typ hela vägen som morot så fort jag tröttnade var det bara att titta upp och ge sig fan på att inte släppa henne ur sikte =)
Gick hem, duschade, drog en proteindrink och sen blev det en "arbetslunch" med min wife i gallerian...
Supertrevligt och jäklar vad jag har en snygg tjej, love it!



Nu är det dags att svida om och gå ner på Hotell Diplomat´s 100-års jubileum och sen Rockbjörnen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar