måndag 29 augusti 2011

What´s up?

Måndagen är tillbaka och man var inne i vardagen igen...
Vad har jag gjort i helgen då?!
Fredagskvällen spenderade jag hemma i soffan med älsklingen och kollade på Bad Teacher med
Cameron Diaz och Faster med Dwayne Johnson. 2 filmer som passar när man bara vill slötitta på ngt...
Sen svidade jag om och gick ner till jobbet. LÖNINGSHELG.... Ja, ni förstår väl själva hur det var ;-)

Vaknade ganska så tidigt på lördagen trots att jag inte somnade förräns 06 typ... Så när klockan var runt 11 åkte vi ut till Elfviksgård ute på Lidingö med Rupert och tog en låååångpromenad bland hästar, getter, kor, får och höns... Kändes nästan som om man var ute på en bondgård och Rupert älskade att springa lös och springa intervaller..hahaha. Han är så jäkla lydig och härlig, tror fan att jag ska adoptera honom av Andreas =)
Sen blev det en god och skön brunch i solen...den avslutades med pannkakor, sylt och grädde som jag nallade av barnbuffén ... hahahaha.

På kvällen åkte Fi iväg till Lisa och hade en tjejkväll, med mat, vin, fireballs, champagne... yepp, you do the math ;-) Själv var jag hemma, lagade korvstroganoff och spelade lite nätpoker samtidigt som jag kollade på tv tills det blev dags att ta en dusch och svida om till kavajen och gå ner och jobba.
VILKEN kväll det var i lördags, ooooooj! Riktigt mycket folk, bra stämning och frugan kom förbi med hela tjejligan och höll mig sällskap också, riktigt nice.

Igår var en riktigt soft dag... Var mest hemma och tog hand om "wifey" som var bakis och ynklig.
Lagade god lunch... Kyckling med svampsås och blomkålsmos tillsammans med sallad.
På kvällen blev vi sugna på Pizza så istället för att åka iväg och köpa så lagade jag en här hemma. Blev riktigt gott! Ska nog börja köra på det istället i framtiden =)
Till efterrätt gjorde Fi en kladdkaka med färska hallon och grädde ... slurp!

Idag har det blivit gympass med George och en joggingtur runt djurgården själv. Sköööönt!

Love you


Så sjukt , 10 på morgonen i NewYork på söndagen...






Tröttis





If you got to go... hahaha




Eller vad säger du?! Hahaha

Bra Flopp ;-)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar