torsdag 1 september 2011

Helt SLUT!

Idag har varit en djävulsk dag på gymmet...
Vaknade runt 08 i morse och drog i mig en proteindrink med färska bär för att ha ngt i magen innan jag skulle ha ett PT pass med Jonas Anderbring som måste vara en av Sveriges bäst instruktörer.
Galet bra, och grym på att få en att ta ut sig till sista droppen. Så för alla er som är sugna på att få lite extra motivation så rekommenderar jag honom, hälsa från mig så får ni lite extra rabatt =)
Vi körde i alla fall rygg idag och började med marklyft, marklyft med gummiband, kettelbells, en kortare variant av marklyft från precis under knäna och kast med mongoboll osv... Fy farao, svetten lackade och jag har fått "köttsår" i handen för att det var så jäkla tungt :-(

Smet hem i 20 minuter , bytte kläder, drog en proteindrink till och en macka med tonfisk och ägg...
Drog ner till gymmet igen för ett skönt och tungt spinningpass följt av ett jobbigt core pass med Ann.
Ann är också en galet bra instruktör och man blir verkligen peppad under hennes klasser...
Så idag a BIG up till Jonas och Ann, tack!

Efter gymmet mötte jag upp Kepsen och Philipos på Rice där vi tog en god sushilunch och snackade massa skit samt att jag fick lite gott snus ;-)





Grymma Ann

AJ !!!


Saknar min lilla älskling som håller på att jobba ihjäl sig med sina små event på Volvo...
Vi var ju på Hotell Diplomats 100 års jubileum igår också en sväng, galet mycket folk, varmt men trevligt. Vi skulle svängt förbi Rockbjörnen också men båda var så trötta så det blev en hemmakväll i stället för att vara ute i det sjuuuukt konstiga vädret.







Hittade Fi i sängen inatt med dessa på fötterna...?! Ok, att det är kul att hon gillar mina presenter men kom igen nu...hahahaha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar