lördag 4 juni 2011

Vilket väder !

Oj, vilket sjukt nice väder vi har här hemma i stockholm idag. Sjukt varmt, inget folk på stan, de är antingen på landet , utomlands eller på summerburst... hur skönt som helst =)
Vaknade i morse runt 11 tiden och var fortfarande seg i kroppen efter jobbet igår. Var återigen en bra kväll på Solli, känns så himla bra =)
Ricardo och Stephan spelade snuskigt bra house igår och det var fullt golv från början till slut, gillart!

Mötte upp Piff och Puff nere på Mocco för en snabbfika innan det blev en sallad nere på Le Café för att de behövde komma åt nätet och jobba en stund. Sen sprang jag bort och mötte upp Simon för ett snabbpass nere på gymmet och nu är jag hemma, ska duscha , byta om och sen gå ner och ha ett genomgångsmöte för nästa helg med Olle och Pierre.
Efter det möter jag nog upp Yamit och Rosette för att ev. smita förbi på summerburst då Sebbe precis hörde av sig och sa att han kör mainstage klockan 18-19, det måste jag se =)

Ikväll jobbar jag som vanligt och räknar iskallt med ännu en succékväll !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar