tisdag 31 maj 2011

24 timmar kvar...

Idag efter en löprunda runt djurgården och ett träningspass nere på gymmet där lilla skruttan följde med så bar det av till kontoret där jag satt och jobba febrilt tillsammans med Olle hela dagen med 5-års jubileumet i morgon. Massa saker som skall fixas och vi har inte vem som helst som ska spela hos oss.... Förutom våra grymma residenter så kommer självaste Pete Tong hit direkt från Ibiza för att förgylla vår kväll.

Efter kontoret så kände vi för att dra på bio och se Baksmällan 2, man tror ju att uppföljarna ska vara sådär men måste faktiskt säga att jag skrattade mig igenom exakt hela filmen precis som jag gjorde med Baksmällan "The Original" ;-)

Nu har jag suttit och mailat lite och ätit en väldigt sen middag, blev en kycklingsallad idag med. GOTT!
Dags att skutta i säng för i morgon väntar en låååååååång dag!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar