torsdag 2 juni 2011

Oooooouuuuuffffff....

Vilken kväll det var igår, HÅLL I HATTEN säger jag bara.
Det märktes att vi fyllde 5 år och det med råge...hahahaha.
Kvällen började med att vi åt en härlig middag på hotellet ett litet gäng och hade skitkul med fräckisar till höger och vänster. Sen drog jag bort för att hämta upp Pete Tongs dator, skivor och manager på hotellet innan vi åkte ner till Solidaritet som var SPRÄNGFYLLT till bredden och det var säkert lika mycket folk utanför som tyvärr fick vänta tills det lättade lite där inne...

Men oj, vilket drag och galet skön house levererat av housepappan PETE TONG.
Kändes mer som om man befann sig på i kvällssolen på Space eller Pacha nere på Ibiza hela kvällen än hemma i Stockholm.
Vill tacka ALLA som på ett eller annat sätt bidrog till att detta blev en av de bästa kvällarna under dessa 5 år som passerat och blir ett av de bästa minnerna vi tar med oss i framtiden av Solidaritet.

Igår på dagen så drog jag ut med Sanna till min kära vän Marcus som hade sitt årliga "Motordagen" event ute på Steningeslott.
Asmysigt, bra väder, underbar skaldjursbuffe, grill, chocklad men framför allt galet snygga bilar, helikoptrar m.m.

Idag har jag inte gjort mycket, svullat nere på grillen tills jag kände att jag häll på att spricka hahahaha... så det blir till att träna extra hårt i morgon och lördag istället.

Ikväll tuffar vi vidare med Nause som spelar upp och pumpar ut nice housemusic all night long på Solli !






























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar