onsdag 6 april 2011

Still at the Office...

Är fortfarande kvar här uppe på kontoret och tiden bara rinner iväg, klockan är fan redan 19.00 !
Vaknade upp vid 08 i morse och snoozade i 40 minuter innan jag gick upp och gjorde mig i ordning och mötte upp Philip för ett segt squashpass idag, kände mig fortfarande helt mör och slut efter den där jäkla go-carten igår hahahaha.
Sen blev det lunch, kyckling, med cashewnötter och grönsaker från kiosken här nere på odengatan, grymt gott och pissbilligt. 65kr inkl. en ramlösa... =)
Har suttit här uppe på kontoret sen dess och jobbat med en asrolig grej och hoppas att det verkligen blir av men just nu är det magsår :-p hahahaha.
Druckit 2 proteindrinkar och ätot en banan sen dess och hunnit med ett snabbt träningspass när jag tyo höll på att somna vid 17-tiden. Drog i mig en trippel espresso och sprang ner och körde turbo pass, tom Jeppe här uppe blev förvånad när jag var tbax 40 minuter senare ;-)

Nu ska jag snart röra mig hemåt och ev. möta upp Sääsken som för övrigt drar till Marbella i morgon, GRIS! för en powerwalk sen blir det film och frukt i soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar