måndag 4 april 2011

Living dead...

Precis så känner jag mig idag...
Känns som om jag blivit överkörd av en lastbil...hahaha.
I lördags började kvällen med en nice middag tillsammans med lilla Pierre.
Blev lammracks, svamprisotto, god sallad och en gammeldansk till lilla magen som inte mådde så bra.
Fy faaaan vad äckligt det är, hur kan folk dricka den skiten?! Efter middagen gick vi hem till mig och hämtade upp mitt cd-case för att se gå ner till hotellet och hänga ut i ngn timme innan Stefan kom och mötte upp oss på vägen ner till Rose.
Där var det fullt hus och Phille Tegner hade sin birthday bash där , därav att folk var lite utklädda till 80-talets ikoner typ ;-)
När klockan började närma sig speldags så promenerade vi bort till jobbet "Solidaritet" där det var knööööök fullt och laos utanför i dörren och då var klockan bara 01.30. Inte illa =)
Hur som helst så var det skitkul att spela i 1 timme och bara få "kötta på" med det bästa man har sen tog
mr Deak över spakarna... På det hela taget så känns det som om mycket folk har börjat hitta tillbaka till oss på Solidaritet och det är nice som fan och alla blir positivt överraskade och kommer tillbaka. =)

Igår vaknade jag upp seeeeent, typ vid 14.00-tiden, känns som om min kropp behövde sig lite sömn kan jag tänka mig... Blev en riktigt lugn dag med god mat, bra filmer bl.a Taken på 4:an och chips med dipp.
Idag är det träning som står på schemat, George har redan tränat och Alex är på jobbet så det gäller bara att ta sig i kragen och dra sig ner själv. Sen är det lite roliga möten i eftermiddag.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar