torsdag 7 april 2011

Chill Mode

Har precis kommit hem efter en hård dag på gymmet och en soft dag på kontoret.
Började dagen med ett ben/biceps pass på gymmet följt av ett Spinning och ett Corepass . FY FAAAAN vad jag var trött efter det och dyngsur också för den delen ;-)
Sen hade jag ett lunchmöte på hotellet som blev inställt så jag satt med Dajana och surrade i baren och surrade innan jag drog upp på kontoret... Ensamt där uppe idag ;-)
Ganska så skönt ibland, man får mer gjort, kan lyssna på hög musik men det är ändå nice med lite sällskap ibland. Nu har jag ätit lite snabb middag och ska kolla på en film innan jag går och knyter mig för dagen...

Glöm inte bort att gå förbi på Solidaritet ikväll där vi har ett gäng sköna och duktiga tjejer som kommer spela skjortorna av er! Hälsa från mig så kommer ni in gratis ikväll !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar