lördag 9 april 2011

Saturday afternoon...

Ahhhh... så skönt att vara pigg som en lärka idag.
Igår började dagen med ett skönt squashpass as usual med Philip, åkte på torsk igen. Men vänta du bara, du har haft sån jävla röta :-p Hahahaha.
Sen bar det upp till kontoret  för en massa jobb och grejer, tog en lunch från Thaikiosken på odengatan, gott som vanligt. Sen gick jag faktiskt och köpte mig en ny cykel =) Det blev en 18 växlad, snygg mountainbike med pakethållare på. Skönt att kunna cykla lite nu när våren och sommaren är runt hörnet.
Jobbade kvar på kontoret tills klockan blev 20.00 någonting och hann med ett gympass på eftermiddagen/kvällen när alla andra kontor hade slutat svara.
Sen kom lilla Sanna upp och hälsade på, brun och fräsch var hon också... Vill också få sol och åka utomlands nu... ska fan kolla på dubai, palma, vegas eller ngt liknande snart!

Kom hem och lagade panerade rödspättor med blokålspuré och en fräsch sallad till innan det blev 2 filmer i soffan =) Hoppade in i duschen runt tolv tiden och drog sen ner till jobbet.

Idag vaknade jag tidigt, (för att vara lördag) och mötte upp Lars, Mehdi och co. som är här från Finland, Dubai m.m. för en champagne lunch på Sturehof. Riktigt kul och god mat som fan =)
Sen ringde jag till Lotfi och föreslog en squashmatch vid 14 rycket som jag vann med 5-0, 5-0... förnedring David .... hahahaha. Skoja bara, jag hade tur ;-)

Sen hade vi ett kort briefingmöte på kontoret ang. vår nya site m.m. och kom hem för en kvart sen.
Nu blir det till att sova siesta för att sen äta middag på hotellet, East eller teatergrillen... och sen workie-workie....
Ses på solidaritet ikväll då kära läsare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar