måndag 28 mars 2011

Lördag & Söndag

Kvällen i lördags vet ni redan om att jag började med ett litet gig nere på Diplomat som var riktigt lyckat och kul. Kom förbi en massa roligt folk bl.a lilla söta Daga och Sara Sommer, Dan, Salle, Pierre , Alex, Sanna, Linda m.fl. Sen gick vi bort till Rose och hängde i 2 timmar innan det var dags att gå till jobbet.
Dra mig baklänges vad folk det var på Solidaritet i Lördags, Proppat inne, kaos utanför i kön och ett jäkla drag på alla golv och ute på gården, med andra ord, en riktigt lyckad kväll =)

Igår vaknade jag upp runt 13-tiden på dagen och messade lilla Alex om brunch på elverket.
Mötte upp han i Anders nya A2 butik som nu ligger på skeppargatan 41 för er som gillar snygga kläder ;-)
Drog oss ner till Elverket och moffade i oss allt från skaldjur och kycklingröra till korvar och råstektpotatis. Det hela avslutades med 2 välgräddade våfflor med sylt & grädde YUMMI :-)

Sen drog vi upp till mig, somnade i soffan båda två och sen kollade vi film, åt lite mer mat och spelade lite spel på I-phonen mot varandra, ja nördigt jag vet men sjukt kul ....

Nu sitter jag med en grym bokning som vi har på Solidaritet den 15:e April, kommer gå ut med vem det är på Onsdag. Men gillar ni house så ska ni vara där!
Nu blir det en powerwalk och sen ner till gymmet efter en rolig men jäkligt onyttig helg. Har gått upp 3 kilo sen Thailand, det bådar inte gott inför i sommar... FUCK!




Mo fyllde år i helgen också, och så här glad blev han när vi kom förbi och gratta =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar