tisdag 29 mars 2011

Jahapp...

Jag vet att jag har blivit dålig på att uppdatera den här jäkla bloggen men har en massa annat i huvudet och känner att jag inte riktigt hinner med er så som jag borde.... Sorry!
Igår blev det i alla fall en långpromenad runt Djurgården och sen ett gympass direkt efter, lika bra att få skiten gjort =)
Sen blev det till att jobba lite innan jag fick ett ryck och drog hem, städade typ hela lägenheten, tvättade 5 maskiner tvätt och drog ner till konsum och handlade en massa mat. Blev soppa till middag och en ren lägenhet till det.
Igår kväll gjorde jag inte så överdrivet mycket, tycker lite synd om en tjejkompis som åkt in och ut på sjukhuset nu och opererades IGEN i söndags kväll... stackars liten!
Ja, som sagt... det blev 2 filmer här hemma igår .... Den ena hette "Going The Distance" med
Drew Barrymore och han löken Justin Long. Den var ganska så rolig och bra.
Sen blev det " The Kids Are All Right" med Julian Moore och Mark Ruffalo, den var så där men sevärd.




Nu blir det 1 timmes squash med Phille Pille sen upp till kontoret. Talk to you later...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar