torsdag 31 mars 2011

Göteborg!

Yes box, ni läste rätt... Jag är nere i GÖTELABORG.
Tog tåget ner hit igår 14.10 efter ett riktigt bra squashpass och asnice lunch med Philip och Natalia =)
Kom fram runt 17.30 och ringde till Mr Agurre eftersom jag fintat alla och sagt att jag inte skulle komma ner till OLMO´s spelning på Apartment så var han den enda som visste att jag var här.
Mötte upp han utanför hotellet och drog bort till SATS och körde ett litet gympass, skönt som fan.
Tillbaks till hotellet, duschade, bytte om och sen drog vi till Manana som är en grym tapas restaurang när nere. Hahahahaha, Olle och Mo höll bokstavligen på att tappa hakan, synd att man inte hade kameran framme för det var fan en bild som är obetalbar.
På middagen var vi Tjalan, Pontus, Sia, Gustav, Agurre, Olle och Jag... Tror fan jag beställde 7 olika rätter och fick typ i mig allting...hahaha, jag och min kärlek för denna jävla mat alltså!!!

Sen blev det en sväng runt på stan, Bliss, Chez Ami där Andreas skulle spela 1 timme och sen upp på Apartment No.4,. Har aldrig varit där innan men Dejan stod och värmde för grabbarna och jag måste faktiskt säga att stället är 10poäng. Skön vibe, nice location och perfekt storlek sen att storsheriffen Pontus står i baren gör ju inte stället mindre attraktivt :-)

VILKET JÄVLA DRAG dom fick till det igår, jag drog upp och gästspelade några låtar men håll i hatten!!
Ett sånt ställe saknas verkigen i sthlm, kanske ska öppna ett Apartment där hemma?! :-/
Nu ska jag möta upp lite folk och dra ner på Bio eftersom det regnar här nere. Ska bli en lugn och chill dag idag med bio, bra mat, ett möte och så lite jobb...








OOOOOLMO

En bättre trio lixom !

Vem vare som kasta?!

Och nu köööör vi !

Fru Tjalan... Bästa supporten på hela kvällen =)

Agurre =)


Dejan

OLMO

Redbull anyone?!

Olle in the mix...

Poooontus, vilken fotomodell =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar