lördag 29 januari 2011

Galen lördag på g....

I går kväll spelade jag som sagt på Diplomat´s afterwork mellan 18-22 sen blev det hem och lämna skivorna snabbt, ta en dusch och byta om innan jag mötte upp Marcus, Dan och Abbe för middag nere på Italiano. Blev oxfile, med spenat, broccoli och sallad =)

Drog förbi på Nobis en sväng, riktigt nice ställe att bara ta en drink på och känna lugnet. Jonas Andersson jobbar tydligen där som en "trivselvärd" av något slag och bjöd in mig på ett litet möte nästa vecka...
Gick förbi på Rose en snabbis innan jag drog till jobbet och där var det helt ok, konstigt att det inte var KAOZ ute igår med tanke på att det var löningsfredag men det kommer väl idag kan jag tänka mig!

Ser fram emot ikväll, vi har ju bokat in Mick Kastenholt & Andrew Dee på Solidaritet och pratade med dom precis, om ordet taggade har ett ansikte så är det fan dom :-p

Nu är det dags för ett möte nere på solli, sen liunch och efter det blir det nog ett litet gympass innan siestan och middagen... Vi ses på Solidaritet ikväll!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar