torsdag 27 januari 2011

Nause på Solidaritet...

Idag körde jag som vanligt ett lite gympass imorse med George, blev bröst/mage och lite intervallträning på det. Skönt sätt att väcka kroppen till liv på morgonen =)
Hem och tog en lång dusch, åt lite frukost och sen ner på stan för ett möte med RedBull och en genomgång med Olle & Pierre för helgen, samt lite andra saker som vi ska hitta på i vår.

Runt 16-17 tiden kom Pierre, Fabriona och lilla "neger" David förbi på en kaffe och lite surr.
David har fan fått riktigt bra med färg t.o.m brunare än mig den lilla råttan :-p Hahahaha.
Han har precis kommit hem från Filippinerna & Hong Kong där han varit med Roy, dom verkade ha haft det riktigt nice!

Nu har jag precis dragit i mig en god middag efter ett kort "30 min" joggingpass på bandet, skittråkigt!
Funderar på att ta en sväng på stan ikväll, våra housegrabbar från Nause kör på Solidaritet och det är lite småhets på folk att gå ut, kan i och för sig bero på att alla fått sin lön... Ja, den som lever får se!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar