torsdag 2 december 2010

Lugn dag...

Hej allihopa,

Idag har det varit en riktigt soft dag, vaknade sent typ runt 10.15 och frukosten slutar ju klockan 10 :-( så det blev en banan till frukost och sen ett litet lätt och snabbt pass här på rummet med mitt gummiband, push-ups och sit-ups.
Duschade och sen gick jag ner till lobbyn och satte mig och jobbade lite i fyra timmar och hade 2 olika möten med 2 vänner som båda gick bra :-)
Börsen gick jäkligt bra idag för omväxlingens skull, kan det inte alltid vara så här?! =)

Sen gick jag upp och chillade lite med en eftermiddags siesta och har precis kommit från ett axel och konditionspass på gymmet. Blev en Cesear sallad och ett glas juice till middag.
Ligger i sängen och ska inte göra ett piss ikväll, skit skönt!
Bara ligga och slappa till någon av filmerna jag hyrde i tisdags och kanske ta ett bad innan jag går och lägger mig...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar