tisdag 30 november 2010

Tisdag...

Sorry för dålig uppdatering på bloggen kära läsare...
Har haft fullt upp kan man säga med en liten tillfällig flytt då jag har stambyte hemma samt dagarna fyllda av diverse möten och saker.
Känns som om allt verkligen börjar rulla på nu jobbmässigt, både privat och med företaget och det känns ruskigt kul!

Körde 2 pass på gymmet igår, ett konditionspass samt ett axel, mage och triceps pass.
Igår så hyrde vi en riktigt konstig film som jag verkligen inte kan rekommendera, Mulholland Drive heter den och det var faktiskt dom i videobutiken som gav den i förslag...hahahaha!

Började dagen i morse med ett bröst/konditionspass för att sedan haft ett astrevligt lunchmöte med en skön kille ang. ett eventuellt jobb, ska bli kul att se vart det leder.
Efter det träffade jag upp lite vänner för lite skitsnack och lite jobb-relaterade saker för ett event nästa år samt en vända på stan för lite shopping men hittade inte ngt :-(

Nu är jag "hemma" och ska bara chilla i 2 timmar sen ner och köra ett pass till på SATS med George och ikväll blir det filmkväll här på rummet och bara slappa känner jag, är så pissigt kallt ute!

Ja, är det det här som kallas för dagens?! :-p
Riktigt dålig film... hahahaha!
Min hemlagade bakismat i söndags dök upp här i kameran också, så jäkla gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar