onsdag 1 december 2010

GRYM dag =)

Vaknade upp runt 09 i morse och var helt sänkt i huvudet, somnade ganska så sent och sov inte så bra i natt heller för den delen... drömde så konstiga jäkla grejer men, men.
Bara att ta sig i kragen och gå upp och möta ännu en ny dag :-)

Sprang ner för lite mysig och god frukost innan det bar av till gymmet för ett ryggpass och sen 20 min på trappmaskinen, så tråkigt men bra för magen =)
Ställde mig på vågen idag och fick en smärre chock, 77.6 kilo! RIKTIGT NICE!
När jag kom hem från Vegas vägde jag 91, sug på den ekvationen och då har jag även kört loss i helgen med Max, Mc Donalds, chips & dipp, och allt möjligt skit plus krök på det...
Vore skönt att gå ner lite till och bibehålla det här året runt :-)

Sen var det dags för ännu ett lunchmöte idag och det gick precis som förväntat, alla parter var överens och jag har ett nytt och riktigt roligt jobb som jag börjar lite lätt med redan i nästa vecka men fokus på start ligger i början av nästa år då jag börjar på allvar!
Känns verkligen skitkul och ett snuskigt bra och roligt team verkar det vara att jobba med!
Berättar mer när jag signat och det börjar närma sig start för jobbet =)

Efter det blev det en fika med Anders och nu är jag tillbaka på rummet och svarar på lite mail och jobbar lite medans jag väntar på nästa möte som ska dimpa in any minute!


Hyrde ju som sagt ett gäng filmer igår och hoppas att ngn är bra i alla fall =)

=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar