tisdag 30 november 2010

Träningen...

Kom precis hem och har duschat, ätit en kycklingsallad och ska lägga mig i sängen nu och kolla film... Jag fick inte välja men det ser ut att bli Case 39 eller The Goods, rysare är inte min bag, kan fan inte sova då....hahahaha, så det blir nog The Goods =)
Det blev ett tungt benpass  och sen intervallträning på löpbandet med George och Michaela,
Fuck vad trött jag är i hela kroppen men skönt som fan!
Benpressen tog hårt kan jag säga...
George mr PT ;-)
Michaela får en jävla modellbild för att de andra vi tog vägrade hon kolla in i kameran på :-p

1 kommentar:

  1. Se case39 ! Sist jag skrev till dig va under en tid då du ville träffa mig ngra år sen.har fastnat totalt för dignär ja läser din blogg synd jag aldrig träffade dig då.too bad for me ! By by

    SvaraRadera