söndag 14 november 2010

Vilken nice kväll igår... =)

Oj,oj,oj... Riktigt trevlig kväll igår, bästa på länge faktiskt :-)
Började kvällen hemma hos mig med David, Pierre, Max, David, Lole och jag med lite smarrig middag som jag styrde upp här hemma, lax med tillbehör.
Sen satt vi och kolla en jäkla massa You tube klipp, surrade om allt ifrån tjejer, resor till jobb och träning...
Ingen förfest utan lite hederlig brottning... hahahaha.

Kom hemifrån runt 01-tiden och smet ner på V ett tag, mycket folk och bra stämning.
Mötte upp Nina, Dan, Tina och Co och sen drog vi till Rose, proppfullt är en underdrift..hahahaha.
Runt 02.30 trippade vi iväg till Berns och hängde där till stängning, träffade Jens, Fabriona mfl... snuskigt bra faktiskt. Gillar Berns mer och mer faktiskt. =)

Vid 05 blev det Max mat, finns det något bättre än Max när man är så där riktigt "fyllehungrig"?!
Lägger upp bilder från igår istället så hörs vi senare....

Preperation...
Innan...
Dinner time =)
Sesampanerad Lax
*Mums*

David, Pierre och David

Ja, jag har en gumminäsa :-p

Time to put Pierre asleep... ;-)
Max och David älskar varandra lite för mycket...hahahaha.

Världens bästa syskon =)
Max och Jag...

Vet du hur man gör?! Hahahaha...
David och Fabriona
Berns
Superstar Dj´s
Fabriona och Jeeeeens

Fabriona, you look like fuckin Rihanna on this pic :-p
















2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är på att laga mat, ser ju jättegott ut.
    Snygga bilder det var på dig, man ser att du har gått ner i vikt din hunk ;)

    SvaraRadera
  2. Vem är tjejen? Naturligt vacker och söt.
    Go for it!

    SvaraRadera