fredag 19 november 2010

2*2

Yepp, nu är jag hemma en kort stund innan jag ska iväg och kolla på en grej.
Har haft 2 möten idag som båda har gått ganska så bra samt varit nere på gymmet 2 ggr och kört allt ifrån kondition på både löpband och trappmaskin till bröst, armar och axlar, skönt avslut på veckan.
Har även hunnit med att springa runt lite på stan och inhandlat 1 mössa, 1 par vantar och inte mindre än 3 jackor, som om jag VERKLIGEN behöver det...?! Ngt fel i huvudet på mig, men sjukt snygga var dom och köpte allt på Indiana Store på Gamla Brogatan, grym butik med en massa snygga och coola grejer, ett tips bara ;-)
Sen blev det ett snabbt stopp i hötorgshallen och sen på sosta för en espresso...





Just det, här kommer min middag från igår också.. Haha. Sparris och blomkålssoppa med kräftstjärtar :-)

2 kommentarer: