tisdag 16 november 2010

Hungrig...

Idag har det varit en lång och hektisk dag återigen, men hellre så än att sitta och rulla tummarna faktiskt.
Började i morse med en rask promenad runt djurgården, kom hem duscha, åt frukost och stack ner för ett möte på East. Sen bort till Marcus som satt och jobbade på Anglais idag, ganska så nice att sitta där faktiskt. Kom ihåg när jag och Niclas Rahm jobbade med Burmeister så satt vi där ganska så mycket, skönt ställe att ha möte på, få inspiration m.m.
Vid två tiden så hade jag och Uffe Von Roth ett möte ang. en fest på Collage den 14:e Januari som jag/vi ska ha. Kommer bli riktigt kul =)
Efter det så träffade jag upp 2 killar i 3 timmar ang. ett projekt som blir av nästa år som vi håller på att forma nu, SKITKUL :-D
Så nu är jag hemma, har kört ett kort och snabbt gympass, hyrt lite nya filmer och är hungrig som en varg... Vad ska man äta till middag då?!

Saknar lilla Baloooooo :-(

1 kommentar:

  1. Guuuuuud vilken söt hund! Är det din? Visste inte att du hade en tatuering.

    SvaraRadera