onsdag 17 november 2010

Onsdag...

I morse vaknade jag riktigt tidigt av att dom renoverar i lägenheten under med borrar som låter som ett vulkanutbrott... :-/ Man vaknar med tuppen i alla fall.
Borstade tänderna, slängde på mig lite träningskläder och drog en runda runt djurgården, fuck vad kallt och frostigt det var. Sprang på Dennis och Jimmy där ute också, dom kommer att vara nere i Thailand runt samma tid som jag planerar att åka ner och spela, nice!

Sen blev det ett träningspass, körde lite ben, armar och mage.
Gick hem , åt frukost och sen jobbat typ hela dagen. Haft 3 möten, svarat på lite mail m.m.

På eftermiddagen fick jag ett samtal av min kära vän Jean Roch som äger och driver VIP ROOM i Paris,
St Tropez, Luxemburg och Cannes. Han hade lite roliga ideér om en fest som han ville att vi skulle göra samt att han var väldigt angelägen om att vi, dvs. jag, Robban och Cribbe ska göra en remix på en av hans låtar på hans kommande album...
Andra artister som kommer vara med är Busta Rhymes, Snoop Dog mfl. kan bli kul att få till ngt bra där!
Nu blir det till att smita ner i tvättstugan och tvätta 2 stora maskiner och laga lite middag snart...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar