fredag 5 november 2010

Day & Night

Ja, då var det fredag igen och helgen är här. Det är fan vad veckorna svoshar säger man så? Svoshar... hahaha. men dom går förbi sjukt fort ialla fall, veckodagarna alltså.
Idag har jag haft en givande "frukost" möte med en givande utgång känns det som.
Tror det kan vara början på ett lång och gynnsamt samarbete :-)
Sen möte jag upp Alex som var ledig från banken idag och åt lite lunch och bara chillade på dagen.
Går ju inte att kontakta någon på jobben idag, alla jobbar ju halvdag kändes det som.
Kom precis hem efter ett kvällspass i squashhallen, så himla nice att svettas ut , ha kul och träna samtidigt!

Ska in i duuuuuschen nu och sen hem till min kära Marcus där han har bjudit hem en massa sköna grabbar på fördrinks och lätt middag. Sen så ska vi ut och äta någonstans efteråt runt 22.00 tiden och efter det blir det ut i stockholms natten :-)

Kolla vad jag sprang på idag förresten när jag var och shoppade i NY ;-) Hahahaha


Vad ska ni hitta på ikväll? Just det, är det ingen som vill vinna priserna nedanför?
Tröttmössor, kommentera nu =)

Just det, sprang in i mr Prydz som är hemma i sthlm ett tag nu, nice och välkommen hem mr superstar ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar