söndag 31 oktober 2010

Söndag

Nu är man mör i hela kroppen efter en hel helg av festande... Tack och lov så åker Fred hem i morgon så man slipper att ränna ute:-) Hahahaha.
Hade skitkul hos Sofia igår som hade sin födelsedagsfest. Sen blev det Amba, V och Hells.
Inte gjort så mycket idag, kollat film med Lole, lagat god lunch, oxfile, potatiskroketter, chili/vitlöks bea, sallad och fanta zero :-p
Orkar inte skriva så mycket mer utan lägger upp lite bilder från igår istället...
Pierre , Mille och jag
Lole dricker årets första Julmust =)
Fred är fortfarande bakis från fredagen... hahahaha.

Micke och Sofia :-)
Micke and me
Carro & Nicole
Frida med vän
Jag, Sofia och Micke
Fias presentbord
Arga leken börjar nu ;-)
Sofia & Nicole
Fred har en ny snygg accesoar
Hur fan sitter jag med benen?! :-D
Mmmmm, dinner!
Here we go again, here we gogogo
Denise and me
Sofia
Jag och Fred
Pierre "Storsheriffen" St Mari och jag
Carro Och Sofia
Booooudi och jag...
Pierre fick en lyyyyysande idé
Oscar med det kritvita pepsodent leendet
Böh! Har ni fest eller?!
Mr Abrahamsson
Sveriges bästa servitör
Me och the beautiful Cassandra

Inte ok att lägga ut såna här bilder... men va fan klockan var 04.30 :-p


Dinnero time, checkar in lite senare...

2 kommentarer: