söndag 31 oktober 2010

Vinnarna ...

Ja, då har jag bestämt mig för vilka som vinner varsitt halsband...
Alex Lewerentz, Dasha och Olivia, Grattis till varsitt smycke från Smash =)
Ikväll har vi inte gjort många knop här hemma. Jag har lagat hemmagjorda hamburgare med en massa gott på, kollat Indiana Jones, ätit chips, dipp och godis och haft as kul med en app på I-Phonen som heter Drunkalizer...Hahahahaha, Pisskul! Ladda hem den om ni har en i phååååne :-)

OLD pic från ett FHM mode-repotage...


4 kommentarer:

  1. VAAA??!!! VANN JAG?! hahaha Fan va fett! Är det först till kvarn som gäller eller? Det sista vill jag ha ;)

    SvaraRadera
  2. Hmmm.... är rätt besviken faktiskt. hade förväntat mig mer av jahoooooodiiin. /Konceptet

    SvaraRadera
  3. Konceptet, hade du kommenterat så hade du kanske vunnit :-p

    SvaraRadera
  4. KANSKE VUNNIT!?!?! Jag ska inte behöva kommentera...det ska vara en symbios emellan oss. Ett telepatiskt-möte så att säga. Men det e lugnt,, Ge till en långhårig uppsala-bo, nån rysk-bloggerska och den tredje vet jag inte vem det är..... det e toklugnt!!

    SvaraRadera