fredag 15 oktober 2010

Vilken jävla kväll....!

Oj, oj, oj... Vilken kväll det var igår. Så jävla kul! Och jag som skulle ta det lugnt! :-(
Började kvällen på Lydmar med Camilla, Anna-Lotta, Marcus (Dubai-Occu), Lars (Finland), några öl och 2-3 iskalla vodkajärn innan vi drog vidare till Hells Kitchen där Mr Bingo Rimer hade sin bokrelease premiär typ...hahaha.
Ja, vi kom kanske lite sent för att det alla matplatser var typ upptagna så vi drog till East och ät en GRYM middag innan vi svängde förbi Lydmar på en drink till och sen till Hells igen!
Hur som helst, orkar inte skriva mer utan lägger upp lite bilder istället, måste nämligen dra till arlanda nu!


Lars, Milla och jag...
Me and AnnaLotta
Började bra... NOT!
Hungrig?! Ehhhhh...JA!




Jessi :-) och Sara

Danni och Becca



Nu drar jag så jag checkar in när jag är framme på hotellet! See Ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar