tisdag 12 oktober 2010

17.00 och 22 ... PIP!

Hej allihopa...

Vaknade sent idag eftersom jag låg och kollade på film efter film igår kväll när jag kom hem från East.
Så jag drog mig väl upp runt 10 tiden i morse och satte mig och jobbade lite innan jag promenerade bort till Mocco och tog ett litet lunchmöte med Martin från Redbull.
Sprang in härliga Marcus och Josephine som jag inte sett på år och dar typ. Vi jobbade ju tillsammans på Starberger Production för några år sedan innan jag gick vidare med Nox.
Efter en nice och nyttig lunch så gick jag hem, bytte om och tog en riktigt lång promenad runt hela djurgården i det sköna och soliga höstvädret...Piss-skönt!
Nu är jag hemma, nyduschad och har precis dragit i mig en proteinshake och kollar igenom lite mail m.m.






Stretcha bör man annars dör man... :-p
Tänkte att drutta ihär... Brrrrrrr!

2 kommentarer:

  1. Åh, måste du vara så snygg!

    SvaraRadera
  2. Good going mr handsome ;-) Har du ngn girlfriend eller är du out on The market?

    SvaraRadera