söndag 10 oktober 2010

Söndag...

Var ett bra gig igår ute på Scania och efter det så tog jag och Pierre en taxi in till stan och V/Kontoret.
Mötte upp Oscar på kontoret som bjöd drinks och järn och sen smet vi över till V som var överfullt med folk och en Ahlbom som var överlycklig! Tom Bola spelade house och var på helt lyrisk över stämningen och sen sprang jag in i Oskar Gavston som jag inte sett på typ 2 år. Hahahahaha, så jävla skadad och skön kille =)Fick reda på en tråkig sak igår som gör att man tappar hoppet om folk och framför allt vänner som man trodde var ens riktigt nära vänner... Men, man lär sig så länge man lever!





2 kommentarer:

  1. Hur bokar man dig som dj? Tycker du är tung!

    SvaraRadera
  2. Tja, tack. Lättast är om du antingar mailar min agentur på info@joia-agency.com eller bookings@joia-agency.com. Eller mailar mig!

    SvaraRadera