söndag 12 september 2010

YES!

Då var vi igång. Jag gick långa varvet runt djurgården med min fullmatade I-Pod efter jag sett färdigt The Ghostwriter som faktiskt var ganska så bra.
På vägen hem så träffade jag min härliga vän Jonas Ghauri med hans flickvän Sophie och deras söta hund Melvin =)
Kom hem, duscha, klädde på mig och smet ner på en lägenhetsvisning här runt hörnet men den var bättre på bilderna än på riktigt tyvärr.
Skulle äta brunch på Elverket men där var det proppfullt så vi gick ner till Anglais och åt istället....

Känns skönt att man kan vara bra vänner och stötta varandra med diverse saker med sitt ex även fast det är slut. Oftast kan det bli så konstigt med sina ex men med Camilla funkar det hur bra som helst.



 

Nu är jag hemma igen  har sovit i ngn timme och kollat på idol... hahahahahahaha...vilka sjuka människor det finns i detta land alltså! =)

 Tänkte träffa min älskling men hon svarar ju inte, tröttmössan! (hon var ute igår)...hahahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar