måndag 13 september 2010

Ge mig Sooooool!

Va fan är det för jäkla väder ute?! Grått, regningt och kallt. Man bli JÄTTEsugen på att klä på sig och ta en powerwalk runt djurgården nu... NOT! Fan, att det ska vara sånt skitväder i det här landet. Jag börjar att fundera på om man kanske inte skulle dra utomlands ändå i alla fall under vinter halvåret dvs. october-mars/april och sen komma hem igen?! Sverige är oslagbart under sommaren med allt som vi har att erbjuda som bl.a, skärgården, smultronställen här inne i stan och att det aldrig blir sådär äckligt varmt som det kan bli utomlands. So please mr sun, come back!
Idag ska jag äta lunch med älsklingen och innan dess blir det lite jobb och i eftermiddag ser det ut som om vi ska iväg och kolla på en lägenhet som jag vet är grym men som ligger lite off bara för vad jag känner är ok... men, men vi får se vad som händer =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar