lördag 18 september 2010

Sorry.....

Hej kära läsare, sorry att jag inte har lagt upp någonting på ett par dagar men har inte haft någon vidare lust samt att jag har haft "arslet" fullt med andra saker som jag har proriterat som det heter.

Hur som helst så har jag äntligen kommit igång med träningen ungefär som jag vill....
2 pass om dagen, ett kondition och ett styrkepass.
Klippt kolhydraterna helt, i alla fall mån-fre sen tycker jag att man kan "slarva" lite på helgerna för att man inte ska tröttna på allt lixom :-)
Annars rullar allt på som vanligt, mycket roliga och nya projekt som är i "pipelinen" samt att jag inom kort kommer att presentera en ny arbetsplats för er där jag kommer att hålla till på helgerna ;-)

I torsdags var jag på en pressfotografering för nya Joia Agency som är min dj-agentur som tar hand om alla mina bokningar i skandinavien...
For Bookings : info@joia-agnecy.com





Gick en runda på stan igår och hittade en grym höst"rock" som jag har sytt in och lagt upp m.m.

  

 
Var och klippte mig igår på dagen och sprang in i Daniel som hade hand om Tiesto´s  gig på annexet igår, han var minst sagt stressad... hahahaa men fin i håret hann han bli i alla fall =)

Igår var vi på Ljunggrens och käkade middag... Dan med hans tjej Sonja, Jonas med Tjej och jag med Salle.
Sjukt rolig, trevlig men framförallt god middag! Om ni inte varit där innan så är det värt ett besök!

Efter middagen så tog vi en taxi till annexet där Daniel och Karl O-P hade bokat in Tiesto.
Bra evenemang, bra uppstyrt men Tiesto själv var tyvärr inte mycket att hänga i julgranen.
Han började med mycket trance som var alldeles för monotom för att sedan köra på några riktigt bra houserökare och få igång de 4000 personer som befann sig i lokalen...




Sprang in i Stefan från Dada Life som hade spelat innan Tiesto igår och han var minst sagt glad ;-)
Sen drog vi iväg till Ambassadeur där Dragan "Dirty South" skulle spela ...
Den officiella efterfesten för Tiesto.

 
 

 
Efter Amba så blev det ett besök hos Hasni på stureplansgrillen... (att jag aldrig kan låta bli att fyllekäka) där jag tog med mig en tunnbrödsrulle hem och satt och surra med Lole ett tag innan jag somnade som en stock!

Nu är det dags att gå ner och ta en helkroppsmassage på Sabai Song sen åker vi nog upp till Birka Pizza i
birkastan där dom har GIGANTISKA pizzor (det är faktiskt helg ;-) ) och på vägen hem blir det en sväng förbi videobutiken, hyra en massa filmer och sen bara chilla i soffan hela dagen...



Later............

1 kommentar: