söndag 12 september 2010

Sleeping time soon...

Har ätit en massa gott till middag och bara tagit det lugnt idag på eftermiddagen och kvällen, skönt!
Suttit och hittat en massa ny skön musik också. Jag inspireras av andras beats och musik nu när vi äntligen skall börja producera lite eget matrial. Inte så att jag vill att mitt skall låta som någon annans men man får helt enkelt influenser från lite här och där. Tror att en av de låtar som vi börjat med kommer bli HUGE!
Robban måste bara få arslet ur vagnen och komma ner till studion nu i veckan så vi kan jobba färdigt med båda låtarna!

Jag har legat och tänkt lite ikväll på att jag kanske överdriver vissa saker och situationer i mitt eget huvud och försöker att få en del att tänka och förstår hur jag menar och vill ha det...
Men det kanske inte har med hur jag förklarar saker och ting att göra utan helt enkelt att man är olika och visst, det kanske bara är att acceptera det om man känner sig bekväm i situationen men saken är den att jag tror inte att jag gör det.
Jag börjar ändå känna någonstans att jag vill hitta en stabilitet och ett lugn i mitt liv både jobbmässigt och privat. Jag har båda sakerna till viss del men känner att jag skulle vilja ha det ännu bättre, varför nöja sig med less lixom?!, så nu får jag jobba på att få det helt enkelt, inte mer att orda om med det! =)
Jag har ett jobb, en massa nya projekt på g och ett eget företag som jag trivs med som handen i handsken samt en helt underbar flickvän också så missförstå mig inte nu, vill bara att allt ska vara på lika villkor bara...
Att livet ska vara så himla komplicerat, kan man inte bara få vara barn och gå till dagis och leka i stället, så himla mycket roligare...hahahaha.

Snart dags att borsta tänderna och lägga sig i sängen och läsa lite så sov gott kära läsare så hörs vi i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar