lördag 14 augusti 2010

Voice 2010 and more...

Vi åkte ner till Kungsan där min älskade lilla dvärgvän Robert "Rob n Raz" Wåtz uppträdde med Crossfire ikväll...

Fy FAN vad mycket folk det var där nere i kungsträdgården idag. Pratade lite med Rickard och Håkan som båda jobbar väldigt aktivt med SBS Radio som arrangerar hela eventet och dom var mer än nöjda kan man säga... Båda sa att det nog är publikrekord i år!



Hur som helst så gick deras gig som en dans på rosor och ett jäkla drag på publiken blev det.
Lazee som klev på efter hade med sig en liten överraskning på scen, och inte så liten heller utan självaste Quincy Jones!!! Mannen som producerat Off the Wall och Thriller albumet med Michael Jackson, sug på den ni!

Efter någon timme så smet vi iväg och åt lite middag, italienskt blev det :-p *Mums*

Nu är vi hemma hos mig och jag ska packa min "lilla" resväska nu och sen blir det film och mys...

Om 9 timmar är jag på ett flyg som tar mig ner till LAS VEGAS.
Ska ner i nästan 2 veckor med Charlie, Dan och Boudal och ha en riktigt skön semester, kolla in klädmässan, sola, bada, spela skivor, spana in lite coola shower och spela lite poker...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar