torsdag 12 augusti 2010

Inception...

Yes, nu har det gått en del dagar och jag har faktiskt helt glömt bort att jag hade en blogg, kommer nog bli bättre :-)
Hur som helst så har veckan flutit på med 2 bra och givande möten på jobbfronten som jag ser fram emot att jobba med i höst och vinter.
Har försökt att vara nyttig och hälsosam i veckan och det har väl gått ganska så bra.
Har hunnit bli 3 powerwalks och ett squashpass samt relativt nyttiga mål innehållande lite kolhydrater och mer protein och grönsaker. Men inte FAN går jag ner i vikt för det :-(

Min lilla Jessica är fortfarande borta på semester och kommer hem på fredag, dvs. 36 timmar innan jag åker i väg till Las Vegas i 2 veckor. Hmmm, jobbigt det här med att vara ifrån varandra så länge precis i "början" av ett förhållande. men, men det här kommr nog att gå bra :-)
Blir bara lite orolig när hon inte hör av sig det lilla busfröet!


En bild från vår semester i Grekland...

Kom precis hem ifrån bio där vi var och såg filmen Inception, ngn som sett den?
GRYM film måste jag säga. Man sitter och tänker HELA filmen och kan samt har inte möjlighet att fundera på någonting annat överhuvudtaget. Kan starkt rekommendera er att se den.


Nu är det dags att hoppa in i duschen, borsta tänderna och hoppa ner i sängen...
I förrgår fyllde Camilla 25år och det betyder att hon börjar bli vuxen och på väg att bli en kvinna...
Skulle man kunna tro men... hahahahaha, det kommer nog att dröja 1-2 år till innan hon tar sig själv i kragen och växer upp. Hon kör sin grej och gör det bra. Men måste bara lära sig lyssna på råd och vägledning från folk som försöker hjälpa henne.... 
Grattis i efterskott och kan du hämta hem Baloo från Norge någongång?!
Han ringde och sa att han vill komma hem från sitt sommarläger och hänga lte med pappsen =)


Time to hit he sack... Sleep tight så hörs vi förhoppningsvis i morgon!

1 kommentar: