lördag 14 augusti 2010

Hemma med skruttan...

Jahapp... Nu är vi hemma i lägenheten igen efter en mysig kväll på stan.
Var uppe hos Mac på Anglais champagnebar eller terass som det heter och satt och småprata och mös i någon timme.


Sen blev det en sväng förbi på Utecompagniet där Jessicas syrra jobbar. Mickaela är även rankad 6:a i världen i proffsboxning, inte illa pinkat. Man får nog passa sig lite.... ;-)

Var även förbi hos Daniella nere på Hells där hon stog i sin ensamhet och mixade, stackarn. Kan inte vara speciellt kul att komma in på jobbet kl: 23, tomt fram till 02 lixom för att sen spela i 3 timmar efter man mer eller mindre stått och sovit fram tills dess. 6 timmars pass som dj bokstavligen SUGER!
Hur som helst så är hon en riktigt skön och gullig tjej som jag tror kommer gå långt...

Efter det så gjorde vi ett sista stopp hos Del Toro, dvs. Eddy Cabrera på hans nya Humble på humlegårdsgatan...
Fy fan vilket jävla ljud dom har fått till där inne. Släng hit en spelning sa jag till dig!

Nu ligger vi hemma i soffan och ska kolla på Hachiko "en vän för livet" som vi har fått rekommenderat av mr Sääsk. Tror jag vet ngn som kommer ligga och böla här i soffan närmsta 2 timmarna.... hahaha. Sötnos!
Med det säger vi god natt och sov gott!

3 kommentarer:

  1. vilka länder e du ifrån?

    SvaraRadera
  2. Hej, Mamma är född i Marocko och jag har nästan all min släkt i Israel. Pappas sida har polskt påbrå... Hur som helst så blev det en bra mix =)

    SvaraRadera
  3. Haha ere så! Landa på jorden gubben!, Min mix e halv libanes, kvarts tysk & kvarts norsk. Slå den du.. hahaha :P:P IM THE CAT! :P

    SvaraRadera