fredag 13 augusti 2010

Just home for a quicky...

Kom precis hem efter en supertrevlig men sen "lunch" med en av mina närmsta vänner Marcus som vi avnjöt nere på Cremé. Sen kom en annan av de närmsta förbi, Alex och vi gick hem till honom en stund och bara låg och surrade om allt möjligt, jobb, musik m.m. Skönt att man har en del riktigt nära vänner som man verkligen kan prata med om allt möjligt...

Skulle egentligen ha jobbat idag, men ställde in det. Nu bjöd Marcus in mig till en skön middag hemma hos vår vän Allen som tänkte bjuda på en middag med tillbehör och därefter skulle vi åka ut till Ola Ahlvarsson på lite drinks och sen ut... Det vet man ju hur det slutar, i en ordentlig huvudvärk och baksmälla i morgon då det tydligen ska vara ännu bättre väder... Usch!

Marcus och jag ute på hans landställe som jag tänkte våldsgästa i morgon om det är bra väder =)

Är betydligt mer sugen att hänga med lilla Jessi som kommit hem.
Tänkte vi skulle åka ut och äta middag någonstans utomhus i det härliga sommarvädret och bara mysa och njuta av varandras sällskap och känner jag Jessica rätt även i Lady´s sällskap... (hennes hund) =)

Uppdaterar er mer sen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar