måndag 23 augusti 2010

My Birthday, XS and Drais afterhours...!

Jahapp... sorry kära vänner att jag inte har uppdaterat er med någonting på 2 dagar men jag har fyllt år och festat i 2 dagar nu nonstop och är HELT förstörd nu.
Igår spelade jag på XS inne på Encore och efteråt på Dreis afterhours tillsammans med DJ Chuckie. We fucked that shir up! Hahahahaha.
Kamerans batterier dog så jag har fan inga bilder från spelningarna själv men hoppas på att Michael eller Sara har tagit en massa bilder och får väl sno dom lite senare men nu kommer en bildkavalkad som heter duga =)










Bakis bild mitt i allt som inte går att flytta.... hahahahaha.
Mo =)
Vi åt GRYM sushi på Tao, färsk som fan! Man fick väla sin egen fisk och därefter tillagades den ...=)















På SW Steakhouse nere på Wynn hade dom sjuka vattenshower bl.a den här 3d tjejen som dök upp mitt i vattnet...













Boudal vägrade att svepa tequila så då fick vi ta i med hårdhandskarna... :-p





Home sweet home...





Please, no drugs or nudity allowed...hahahahaha!




Over and out =)












Dags för frukost, lunch och middag nu...  :-)


Bejb... I MISS YOU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar