lördag 28 augusti 2010

God morgon Sweden...

Hade en ashärlig dag/kväll igår. Jessica hade styrt upp med middag, kladdkaka & grädde till filmen, en massa tända ljus, skit snygga presenter =) och det var bara skönt att ha henne här i min famn igen.
Har sovit som en prins typ 12 timmar i sträck blev det och det var RIKTIGT längesedan...






Ja, efttersom hon var så gullig och hade fixat och trixat en massa var jag ju självklart tvungen att ge henne lite presenter också =)



Virrade omkring där inne på Victoria Secret i Vegas som ett yrt höns... Svenska storlekar är inte detsamma som US sizes och hitta rätt saker, snygga underkläder m.m.... Inte lätt för oss killar , that i can say  =)

Nu blir det en sväng på stan och ikväll har jag ingen aning om vad vi ska hitta på än, utgång kanske eller inte?!
Åhhhhh, saknar min lilla bebis!
Fast han är tydligen inte så liten längre... Han har ju varit borta på sommarlov hos hans mormor och morfar i Mosjoen uppe i Norge och nu så är Camilla där uppe hos honom och han är tydligen en kåt liten tonåring som vill jucka mot allas ben... hahahaha. Min lilla älskling!
Hoppas han kommer hem snart så jag får visa min lilla son hur man ska bete sig... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar