fredag 27 augusti 2010

Finally Back Home in Stockholm...!

Fy fan vad segt det är att resa i typ 22 timmar... Usch! Som tur är tog jag sömntabletter och sov typ hela vägen mella Las Vegas och Philladelphia och sen mellan Philly och Oslo, tack och lov.
Men med tanke på att det var så där med sömnen där nere i Vegas så behöver jag nog sova i minst 2 dygn känns det som.
Så härligt att vara hemma hos min älskling igen. Blev så glad när jag kom hem och möttes av det här =)


Du är bäst, kan inte hitta bättre känns det som eller?! Hon ringer mig och säger till mig att komma ner i träningskläder :-)





Ja, som sagt.... Väl nere i bilen sitter Jessi, hennes syster Vilde och lilla söta Lady.
Superhärligt att se henne igen men efter 5 min så säger dom till mig att sätta på mig en ögonbindel...
Sagt och gjort är jag nu "blindfolded" och har ingen aning om vart vi skall eller vad vi ska hitta på.

Men det var en jävla massa trappor upp, vänster sen höger, upp för mer trappor, ner och kryp igenom en "tunnel" ... Sätt dig på stolen älskling säger Jessica och i precis samma ögonblick som min ögonbindel flyger av hörs "Eye Of The Tiger" i högtalarna och då fattar jag att hon ska säga till mig att sparras med hennes syster Michaela som är 6 i världen i proffsboxning... KUL?!



Så efter att ha rest i 22 timmar, jet laggad, seg som ett as så ska man in och köra boxning i 3*3 minuter. Var helt död efter i rond men pallade fan igenom alla 3 men sen tog det på riktigt 1 timme att återhämta mig och hade Mickan kört på hade jag varit jordgubbssylt vid det här laget.
Tack älskling för en underbar welcome home present =)






Ja, min älskling tyckte det var JÄTTEROLIGT ! =)
Men det blev ändå oavgjort :-) hmmm, undra om domarn var mutad eller blind. Jag var sämre än vad en häst travar! Hahahaha.
Tack Mickan för en "annorlunda" present. Ps: När jag skulle in i ringen såg det ut som om hon åt blattar till frukost! =)


Nu har jag sovit i 1 timme och precis vaknat upp till en alldeles underbart mysig middag som min bejbi har gjort i ordning...







Nu blir det mys och film med min älskling hela natten lång.... SEE YA!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar