onsdag 25 augusti 2010

Chilling by the pool, miss universe and Spearmint Rhino...

Igår var en riktigt soft dag vid poolen...
Både jag och Daniel kände att vi behövde lite sol och få lite färg innan vi drar hem snart. Charlie blev stuck inne vid pokerbordet medans vi hängde i solen i 3-4 timmar. :-)

Han smyger som en krokodil...








Såg en sämre kopia vid pokerbordet igår av Baby J också :-p


Nu är det dags för oss att hoppa in i duschen, klä på oss och äta lite middag på ett GRYMT steakhouse som heter Texas De Brazil. Här finns det typ 50-60 sideorders som ligger uppdukade som en buffet samt att man sitter vid bordet med en sån där röd och grön knapp som man vrider på beroende på om man vill att servitörerna skall komma till ditt bord och skära alla typer av nygrillat kött på plats eller inte...
Åhhh, nu vattnas det i munnen =)


Sen blir det en show här nere på Wynn som heter Le Revé som skall vara grym! =)




Vi skulle gått på hela miss universum galan igår men glömde helt bort tiden och hamnade på efterfesten direkt istället men shit vad kul vi hade till slut även om Michaela inte fick ngn dunderplacering...




Ola, Daniel och Anna...

Johan Carlen och Chaaaaaaolie!
Glad Bartender som ÄLSKAR sitt jobb =)
En bild säger mer än 1000 ord...

Sara och jag... (Fan vad rund jag är igen) Fan också... all denna mat här nere! :-p

Mona, Svarte Petter och Sara...




Skulle egentligen behöva shoppa lite men tiden verkar inte räcks till idag. Måste verkligen hinna göra det i morgon. Har sett ett par as snygga gucci skor som jag vill ha bl.a.
Det jobbigaste med att vara här nere om man nu ska hitta ngn downside med Vegas den här gången är faktiskt att jag är iväg från min älskade lilla Jessica som har kommit att betyda så oerhört mycket för mig... Om du läser här bejbi så ska du veta att jag saknar dig oerhört mycket och tänker på dig 24/7!



1 kommentar:

  1. Vad gullig du är älskling, allt kommer bli som förut igen när du kommer hem. Det vet jag även om det känns så nu..
    Jag saknar dig också och tänker på dig hela tiden. Ses snart <3

    SvaraRadera