söndag 25 september 2011

Saturday Night...

Hade en skitmysig kväll med lilla Skruttan igår...
Vi började med att gå och äta på en kompis krog som öppnat en asgod tapas-restaurang borta på krukmakargatan som heter AQUI...
Blev massa olika tapas, trevligt surr och gudomlig cheesecake innan vi tog bilen bort till Filmstaden Sergel och kollade på Jägarna 2. Bra film men inte alls så DUNDERBRA som alla har sagt. En helt klart sevärd film tyckte vi båda. Efter nattbion så körde Fi mig till jobbet där jag möttes av en hel gata full med folk.
Märktes att det var löningshelg kan jag säga, full nattklubb och dubbelt så mycket folk utanför som ville komma in... angenämt problem =)

Nu blir det söndagsmys ute i det fina höstvädret och någon god lunch någonstans.
Funderar på att dra med Fi till Skansen och gå höstmaknaden kanske?!









Detta möts jag av varje natt jag kommer hem från jobbet... Hahaha. Hon ligger där under någonstans?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar